De Waal Autoverhuur

Veelgestelde vragen

Over De Waal Autoverhuur

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een mail of bel ons 0344-638059

  • Zijn jullie zondags ook geopend?

    Nee, op zondags zijn wij gesloten. Onze vestigingen zijn geopend van maandag t/m zaterdag. Onze exacte openingstijden en meer informatie vind je op de vestigingspagina's.

  • Welke huurvoorwaarden hanteert De Waal Autoverhuur?

    Euromobil is aangesloten bij de BOVAG en hanteert daarmee de Algemene Huurvoorwaarden van de BOVAG. Voor de BOVAG-huurvoorwaarden klik hier.

  • Het exacte aantal kilometers dat ik ga rijden is nog onbekend. Moet ik dit vooraf aangeven?

    Nee, je hoeft niet van te voren aan te geven hoeveel je gaat rijden. De extra kilometers die je eventueel gaat rijden worden achteraf met je verrekend.

  • Ik ben op zoek naar een huurauto in een specifieke kleur uitvoering, kan ik een reservering plaatsen voor een auto in een bepaalde kleur?

    Je kunt te allen tijde je voorkeur uitspreken voor een bepaalde kleur, maar De Waal Autoverhuur kan hierin niets garanderen. De Waal Autoverhuur maakt gebruik van verschillende klasse. Het is mogelijk dat je na een reservering een vergelijkbaar model toegewezen krijg. Heb je hierover vragen? Neem dan contact met ons op via: 0344-638059 of info@dewaalautoverhuur.nl

Vragen tijdens verhuring

  • Is er een Eigen Risico indien ik schade rijd?

    Conform de Euromobil voorwaarden wordt er op de website voor alle auto's een eigen risico genoemd van €450 per schadegebeurtenis. Hiervan kan door De Waal Autoverhuur worden afgeweken. Informeer bij De Waal Autoverhuur voor de actuele eigen risico per schadegebeurtenis. Het is mogelijk om voor €7,50 per dag uw eigen risico te verlagen naar €225,=. Boven-hoofdse schade is hiervan uitgesloten.

  • Wat moet ik doen in geval van pech?

    Tijdens kantooruren: kan je telefonisch contact op nemen via 0344-638059. Buiten kantooruren: kan je telefonisch contact opnemen met de Euromobil Alarmcentrale, deze is te bereiken via: +31(0)33 245 5067.

  • Hoe te handelen in geval van schade?

    Wanneer de auto nog rijdbaar is: vul voor- en achterzijde van het schadeformulier in en meld de betreffende schade direct bij de De Waal Autoverhuur.

  • Wat moet ik doen in geval van diefstal of vermissing van de huurauto?

    Bij diefstal of vermissing van de huurauto dien je zo spoedig mogelijk aangifte te doen bij de politie. Daarnaast dien je direct melding te doen bij de De Waal Autoverhuur.

  • Mijn huurauto geeft aan dat deze onderhoud nodig heeft, hoe moet ik handelen?

    Neem contact op met De Waal Autoverhuur via 0344-638059. Onze collega's informeren je verder hoe te handelen.

  • Kan ik mijn huurperiode verlengen?

    Vaak is het verlengen van de verhuurperiode mogelijk. Neem contact op met De Waal Autoverhuur op via 0344-638059. Onze collega's kunnen in de planning kijken wat de mogelijkheden zijn.

Onze reviews