Veelgestelde vragen
Zijn jullie zondags ook geopend?
Nee, op zondag zijn wij gesloten. Onze vestigingen zijn geopend van maandag t/m zaterdag. Onze exacte openingstijden en meer informatie vind je op de vestigingspagina.
Bieden jullie ook tankpassen of laaddruppels aan?
Jazeker! Wij werken samen met MultiTankcard, die met 30 jaar ervaring en 500.000 actieve passen als geen ander weet hoe berijders en bedrijven ontzorgd kunnen worden op het gebied van tanken en laden. Alle informatie vind je hier.
Welke huurvoorwaarden hanteert De Waal Autoverhuur?
De Waal Autoverhuur is aangesloten bij Euromobil. Wij hanteren daarmee de Algemene Huurvoorwaarden van de BOVAG.
Wat houdt een dag, weekend of week huur in?
Een dag huur bestaat uit 24 uur. Als jij vandaag jouw ideale huurauto ophaalt, moet deze dus de volgende dag op dezelfde tijd ingeleverd zijn. Een weekend huur loopt van vrijdag 17.00 uur tot en met maandag 8.00 uur. Een week huur loopt 7 dagen, op basis van 24 uur.
Het exacte aantal kilometers dat ik ga rijden is nog onbekend. Moet ik dit vooraf aangeven?
Nee, je hoeft niet van te voren aan te geven hoeveel je gaat rijden. De extra kilometers die je eventueel gaat rijden worden achteraf met je verrekend.
Kan ik een reservering plaatsen voor een auto in een specifieke kleur?
Je mag altijd je voorkeur uitspreken voor een bepaalde kleur, maar De Waal Autoverhuur kan hierin niets garanderen. De Waal Autoverhuur maakt gebruik van verschillende klassen. Het is mogelijk dat je na een reservering een vergelijkbaar model toegewezen krijgt. Heb je hierover vragen? Neem dan contact met ons op via: 0344-638059 of info@dewaalautoverhuur.nl
Hoe kan ik betalen?
Wanneer je jouw reservering hebt geplaatst, ontvang je van ons een bevestiging per mail met een betaallink. Via deze link kun je afrekenen of je kunt op het moment van ophalen pinnen. Het voordeel van betalen via de betaallink is dat je na het terugbrengen van de huurauto snel de betaalde borg weer terug hebt op je rekening! Eventueel is betalen met een creditcard ook mogelijk, echter hebben wij voor het terugstorten van de borg wel een IBAN nodig. Contant betalen is niet mogelijk.
Vragen tijdens verhuring
Mijn huurauto geeft aan dat deze onderhoud nodig heeft. Hoe moet ik handelen?
Neem contact op met De Waal Autoverhuur via 0344-638059. Onze collega’s informeren je verder hoe te handelen.
Tussen welke tijden kan ik de auto weer inleveren?
De auto is met de sleutel weer in te leveren binnen de openingstijden van jouw afgesproken vestiging. Er is geen mogelijkheid om de sleutel door een brievenbus te doen.
Moet ik de auto voltanken voordat ik deze inlever?
Ja, dit is wel zo prettig. Wanneer wij de auto voor je moeten aftanken komen er extra aftankkosten bovenop de brandstofkosten. Deze zijn dan ook voor jouw rekening.
Hoe laad ik mijn elektrische huurauto op?
Rick legt stap voor stap uit hoe het laden van de auto werkt in deze video.
Hoe te handelen in geval van schade?
Vervelend! Hier kun je alle informatie vinden. Ook kun je op deze pagina een online schadeformulier invullen.
Wat moet ik doen in geval van pech?
Tijdens kantooruren kun je telefonisch contact op nemen via 0344-638059. Buiten kantooruren kun je telefonisch contact opnemen met de onze Alarmcentrale. Deze is te bereiken via: 0344-820310.
Is er een Eigen Risico indien ik schade rijd?
Het is mogelijk om tegen betaling het eigen risico te halveren. Boven-hoofdse schade is hiervan uitgesloten. Informeer bij De Waal Autoverhuur voor het actuele eigen risico per schadegebeurtenis.
Staat jouw vraag er niet tussen?
Neem contact op met onze verhuurmedewerkers door te mailen naar info@dewaalautoverhuur.nl of te bellen naar 0344 – 638059
Onze klanten geven ons een 8,7!